Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applikationer

[DECLINED] letar efter en mythic progress guild

Hej där! Jag är en 902 Marksmanship hunter som är aktiv varje dag i veckan oftast eftermidaggen och kväll. Jag har 4 set och BiS legendaries och även 40 traits nu när dom har fixat nya traits. Jag kan raida vilka dagar som helst och vilka tider s...
Member avatar small (Alex) Eriyá in game 285d
(Alex) Eriyá in game 2293Small Doppelman 285d
Applikationer

[ACCEPTED]Phoonx (Guyfonx) - Havoc DH Application

Om digNamn: Daniel StenbergÅlder: 19Berätta om dig själv: Allmänt glad och social person, gillar alla typer av skämt och banter! Håller för det mesta på med spel och sport. Jobbar för nuvarande som vikarie, och jobbar lite när jag känner för det/n...
Member avatar small Daniel Stenberg 294d
Daniel Stenberg3496Small Inndú 293d
Applikationer

[DECLINED]dh

Om dig: Tja heter Nilas är 21 år gammal bor i Östersund, utanför wow så jobbar jag och hänger med polare och spelar cs med jocke r1Namn: Nilas SundbergÅlder: 21Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig sjä...
Member avatar small Dansaa 309d
Dansaa11836Small Inndú 304d
Applikationer

[ACCEPTED]Wyllis, Windwalker Monk

Om digNamn: Marcus OnerhedÅlder: 22Berätta om dig själv: Jag är en 21 årig kille som jobbar för ett företag med IT support. Tidigare så har jag studerat Datateknik på KTH. Större delen av min fritid går för det mesta åt att spela wow eller något a...
Member avatar small Wyllis 314d
Wyllis8673Small Inndú 308d
Applikationer

[TILLBAKADRAGEN] Överläkare - Discipline Priest

Om digNamn: Niklas MelbinÅlder: 23 år.Berätta om dig själv: Maskiningenjörsstudent, just nu boende i Linköping, ursprungligen från Örnsköldsvik. Intressen är främst ishockey och datorspel. De tider jag inte är på skolan eller är ute och super spe...
Member avatar small Niklas Melbin 321d
Niklas Melbin4310Member avatar small Niklas Melbin 321d
Applikationer

[ACCEPTED] Dowers - Discipline priest

Om digNamn: TomasÅlder: 24Berätta om dig själv: Datornörd från Stockholm som numera bor i Linköping där jag pluggar 4e året på civilingenjörsutbildning i datateknik. Väldigt social och spenderar mycket tid på Discord även när det inte är raid. Gil...
Member avatar small Dowers 330d
Dowers4642Small Form 322d
Applikationer

[Declined]Resto shaman

Namn: Alexander Ålder: 22 Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna. Jag är en glad person , som gillar utmana mig själv. Ja...
Member avatar small Whopwho 331d
Whopwho3397Small Form 325d
Applikationer

[TILLBAKADRAGEN]Zouknar, Resto shaman

Om digNamn: FredrikÅlder: 26Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Tjena! Mitt namn är Fredrik och är 26 år gammal och ko...
Member avatar small Fredrik 328d
Fredrik3276Member avatar small Fredrik 325d
Applikationer

[DECLINED]Frost DK DPS

Namn: JoarÅlder: 20Berätta om dig själv: Jag heter Joar kommer från Gävle, ska börja på YH-Utbildning i Hallsberg i Mars. På fritiden så sitter jag för det mesta vid datorn och spelar wow även ibland overwatch, hots, hs och andra spel med kompisar...
Member avatar small Skens 329d
Skens2189Small Inndú 329d
Applikationer

[DECLINED]Fayn Healer Application

Om digNamn: Andreas SundkvistÅlder: 23Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.- Tjena heter Andreas född 93 från Finspång ...
Small Fayn 334d
Fayn12625Small Form 329d
Applikationer

[TILLBAKADRAGEN] Munkjävel - Mistweaver

Om digNamn: Kim KÅlder: 23 (24 i Juni)Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Väldigt dålig på att presentera mig men ska ...
Member avatar small Kim 342d
Kim4461Small Vantoom 336d
Applikationer

[DECLINED] jîngy - Shadowpriest

Om digNamn:Tobias WesterholmÅlder:27årBerätta om dig själv: Mitt namn är som sagt Tobias, är 27 år och bosatt i Stockholm för tillfället. Bodde tidigare med flickvän i Stavanger Norge men efter ett hårdsatsande på Poker har jag nu flyttat tillbaka...
Member avatar small jingy 351d
jingy2331Small Michan 342d
Applikationer

[DECLINED] natúren - Holy Priest

Om digNamn: Kenny AnderssonÅlder: 30Berätta om dig själv: Studerar sista året på Civilingenjörsprogrammet i elektroteknik vid Uppsala Universitet. Under min studietid har jag varigt aktiv i diverse student arrangemang tex Forsränningen. Men nu har...
Member avatar small Kenny Andersson 352d
Kenny Andersson4375Small Inndú 347d
Applikationer

[TILLBAKADRAGEN]Havoc Demon Hunter Application - Zylrie

Om digNamn: Emil HasanofÅlder: 24Berätta om dig själv: Jag är en kille på 24 vintrar som bor i USA med min fru. Vi bor i nuläget i Huntsville, Alabama. Inom kort så flyttar vi till Skåne, runt Helsingborgstrakten. Det här påverkar inte speciellt m...
Member avatar small Zylrie 357d
Zylrie8660Member avatar small Zylrie 352d
Applikationer

[DECLINED]Friez - Lönnmördar Tjuv

Om digNamn: David Spennare Ålder: 21Berätta om dig själv: Tjena jag är en knubbig kille från Värmlands skogarna i en liten håla som heter Charlottenberg på dagarna brukar jag sitta o spela WoW eller Overwatch eftersom jag inte har ett jobb men hop...
Member avatar small Friez 355d
Friez3362Small Inndú 353d
Applikationer

[DECLINED] Pussgo - Resto shaman

Goddag! Björn heter jag, är 27 bast och bor för närvarande i Västerås. Är däremot född & uppväxt i Dalarna, hörs möjligtvis litegrann på dialekten (även om det försvunnit en del). Jobbar som undersköterska och trivs bra med attjobba inom vårde...
Member avatar small Pussgo 363d
Pussgo2351Small Lyr 357d
Applikationer

[DECLINED]CritMeBaby - MM Hunter

Om digNamn: Daniel EkerothÅlder: 28Berätta om dig själv: Bosatt i Göteborg. Arbetar som systemutvecklare för ett företag som utvecklar mjukvara inom akut-/ och ambulanssjukvård samt driver min egen konsultfirma. Spenderar mycket utav min lediga ti...
Member avatar small CritMeBaby 361d
CritMeBaby2297Small Inndú 360d
Applikationer

[ACCEPTED] Daniem Huntard - Bench Mastery

Om digNamn: AlbinÅlder: 20Berätta om dig själv: Jag heter Albin och bor i Kungsbacka (20 min från Göteborg för er Stockholmare). Just nu pluggar jag Datateknik på Chalmers och på fritiden tränar jag en del på gym samt spelar jag mycket spel såklar...
Small Daniem 1y
Daniem7671Small Lyr 1y
Applikationer

[DECLINED] Majnutz application

Om digNamn: Johan Ålder: 26Berätta om dig själv: Johan heter jag, bor i en etta i Uppsala. Studerar för att bli civilingenjör inom informationsteknologi, det går sådär. Gaming tar upp det mesta av min fritid, just nu är det mest WoW och PoE som gä...
Member avatar small Majnutz 1y
Majnutz101069Small Lyr 1y
Applikationer

[Declined] Healer applikation

Om digNamn: WilhelmÅlder: 20Berätta om dig själv: Jag heter som sagt Wilhelm och bor i Solna. Jag spenderar den största tiden på dagarna vid dator då jag spelar mycket WoW och äver LoL. Är just nu sjukskriven under en längre period så det ger mig ...
Member avatar small Viczor apply 1y
Viczor apply4490Small Lyr 1y