Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applikationer

[ACCEPTED] Boabas, Restoration Druid

Om digNamn: EmilÅlder: 20Berätta om dig själv: Hallå allesammans! Emil vart namnet. En grabb som i nuläget pluggar ”hårt” till högskoleprovet och hoppas på ett någorlunda bra resultat för att senare kunna ansöka till högskolan. Anställd som timvik...
Member avatar small Boabas 1y
Boabas5744Small Lyr 1y
Applikationer

[DECLINED] Lillpreben, Resto Druid

Om dig: Tjena! Mitt namn är då Björn och jag jobbar på en kundservice "Bredbandsboalget" ^^, på fritiden spelar jag och hänger med polare, men blir mest game, jobbar vardagar 08:00 till 17:00 så raidklar varje dag, spelar väldigt mkt m+ då det int...
Member avatar small Björn 1y
Björn3302Small Lyr 1y
Applikationer

[DECLINED] Apply

Namn: HenricÅlder: 24Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Jag studerar just nu på högskolan dalarna inom energi teknik ...
Member avatar small Elzo 1y
Elzo2366Small Lyr 1y
Applikationer

[ACCEPTAD] Prästlelle Shadow Priest

Om digNamn: LeonardÅlder: 18Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Jag heter Leonard som ni kan se och jag ska plugga sis...
Member avatar small Leonard 1y
Leonard6558Small Elakpato 1y
Applikationer

[DECLINED] applikation

Namn: LinusÅlder: 28årBerätta om dig själv: Jadu vart ska man börja , jag heter Linus och är 28 och kommer från Norrländska staden sundsvall där jjag bor i en 2:a med min sambo och 2 katter , är sportintresserad annars så jobbar ja dagtid bara för...
Member avatar small linus aka makrillen 1y
linus aka makrillen2315Member avatar small waffu application 1y
Applikationer

[DECLINED] Juggen - Hunter / Pala / Warlock

Player Hunter (Main) - http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Juggenz/simplePaladin (Alt) - http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Juggenx/simpleWarlock (Alt) - http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Nahoko/simpleMonk "Main...
Member avatar small Juggen 1y
Juggen6415Small Michan 1y
Applikationer

[DECLINED]Mage applikation

Om mig själv: Namn: Leonard Adelmann Ålder: 21 år gammal Lite om mig själv: Som sagt jag heter Leonard. Uppvuxen i Tyskland under de första nio åren utav mitt liv. Vi flyttade sedan upp till Sverige då min far fick ett bättre jobb erbjudande här o...
Member avatar small Leo / Kienna 1y
Leo / Kienna 9691Small Michan 1y
Applikationer

[ACCEPTED] APPLY

Om digNamn: KimÅlder: 22Berätta om dig själv: Hallå finns inte så mycket att berätta om mig själv men jag har mycket fritid över då jag inte har skola eller något jobb för jag har en skada i mitt knä och axel vilket har gjort det lite svårt för mi...
Member avatar small Axki - Hunter main Shaman Alt 1y
Axki - Hunter main Shaman Alt5511Member avatar small Axki 1y
Applikationer

[NEDSTÄNG] Atessa - Holy Paladin

Om digNamn: LudwigÅlder: 19Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Hej, mitt namn är Ludwig jag är 19 år gammal för tillfä...
Member avatar small Ludwig 1y
Ludwig2273Member avatar small Atessa 1y
Applikationer

[ACCEPTED]Retsam - Jocke - Dps

Om digNamn: JockeÅlder: 22Berätta om dig själv: Jag heter Joakim, kallas för Jocke, jag håller till 15 min norr om Stockholm, i en liten 2a som jag har bott i nu lite över 1 år. Jag gillar hockey (hatar fotboll) hänga med polare och framförallt, w...
Small Retsam 1y
Retsam4466Small Vantoom 1y
Applikationer

[DECLINED]Warlock Demo/Destro och en smula Affli

Personlig information:Jobbar som en ofrivillig elektriker som hellre skulle kunna se sig jobba som en toyboy åt någon rik miljardär eller dylikt. Är född och uppväxt någonstans i dem kalla och farliga skogarna av värmland strax intill norska gräns...
Member avatar small Raiin 1y
Raiin6374Small Inndú 1y
Applikationer

[ACCEPTED]Shaman - Resto - Apply

Om digNamn: Philip Ålder: 21Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Tja! Philip heter jag och är från Stockholm, tidigare ...
Member avatar small Dayumz 1y
Dayumz3539Small Lyr 1y
Applikationer

[DECLINED] Fågelen/Jonxd - Warlock

Om digNamn: JonÅlder: 25Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Jag jobbar statligt och det är så framtiden ser ut. För nu...
Member avatar small Fågelen/Jonxd 1y
Fågelen/Jonxd9650Member avatar small Fågelen 1y
Applikationer

[DECLINED] Mörkpräst, Holy Priest

Om digNamn: Josip MlinarÅlder:20Berätta om dig själv: Jag är en 20-årig kille från de Småländska skogarna som har spelat WoW av och på under merparten av 7 år. Jag har nyligen lämnat min anställning på en välkänd revisionsbyrå och startar eget där...
Member avatar small Mörkpräst 1y
Mörkpräst2248Small Lyr 1y
Applikationer

[DECLINED] Speedycow - Wlock Apply

Om digNamn: DavidÅlder: 18Berätta om dig själv: Tja. Jag heter david och jag är 18 år på min fritid spelar jag en stor del av dator ( WoW ) och ( Cs )När jag inte spelar wow går jag tredje året på gymnasium. Det kommande månaderna kommer vara lika...
Member avatar small Speedycow - Wlock Apply 1y
Speedycow - Wlock Apply2247Small Michan 1y
Applikationer

[DECLINED]DH Havoc 873

Namn:Ålder:24 år gammal hareBerätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Tjenare boys detta är Hiroim då från the good ol days ...
Member avatar small John Johansson best rogue i wotlk and Mixit know it! 1y
John Johansson best rogue i wotlk and Mixit know it!2230Small Inndú 1y
Applikationer

Ansökan för Social

Johan, 25år gammal Tjena, bor i Uddevalla och är för tillfället arbetslös - eftersöker nu att bli en social i en svensk raiding guild - saknar nämligen wow-tugget . På vad en arbetslös kallar fritiden spelar jag självfallet dataspel, men ägnar ock...
Member avatar small Forfoxsejk 1y
Forfoxsejk0163Member avatar small Forfoxsejk 1y
Applikationer

[DECLINED]Demon Hunter Havoc

Namn: Oscar Abrahamsson Ålder: 21 ÅrBerätta om dig själv:Yo jag heter Oscar, men kallas för Abe från mitt efternamn (Abrahamsson). Från Norrland (sundsvall) där jag studerade teknik på gymnasiet med inriktning design, men nu är jag arbetslös. Är d...
Member avatar small Oscar / Abe 1y
Oscar / Abe2267Small Inndú 1y
Applikationer

[DECLINED]Tdevz - Fire Mage (Öppen för rerolls)

Tjenare, skulle bara vilja börja med att säga att jag ansökte här för ett år sen ca och då fick jag svaret att jag inte skulle bidra med det där lilla extra (gamla tråden http://norrlandsguld.shivtr.com/forum_threads/2286600). Sedan dess känner ja...
Member avatar small Tdevz 1y
Tdevz8583Small Michan 1y
Applikationer

[DECLINED]Pikzel, Assassination Rogue

Om digNamn: Mattias AnderssonÅlder: 18Berätta om dig själv:Jag är som sagt en kille på 18 år, jag bor i Karlstad och läser just nu mitt tredje och sista år på tekniklinjen. Utanför skolan spenderar jag en hel del tid framför datorn och spelar alla...
Member avatar small pikzel3 1y
pikzel34290Member avatar small pikzel3 1y