Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applikationer

[Pinned] Dold/Hemlig Applikation

För er som ej vill lämna en publik ansökan kan vända er till någon av officerarna för att få diskutera rekryteringsprocessen med oss direkt.Nedan finner ni nuvarande officerares battletag:Nick - B-tagCyler/Surler...
Small Cyler 1y
Cyler1627Small Cyler 1y
Applikationer

[Pinned] Information om guilden

Krav, kontaktinformation etc.Vi förväntar oss näst intill 100% attendance, om du inte kan medverka på 9 av 10 raids så är du inget material för oss. Då vi förväntar oss att spela på en semi hardcore nivå.De dagar vi kommer raida är:Onsdag 19.00 - ...
Small Fishi 4y
Fishi15622Small Fishi 4y
Applikationer

[Pinned] Applikationsmall - Sök till guilden

Vi kräver att våra raiders: Kan prestera och fokusera till en acceptabel nivå under progress men även under farm content Inte går AFK mellan trys. Breaks finns utsatta varje raid där tid finns till att göra vad man behöver Har med consumables så d...
Small Fishi 4y
Fishi13959Small Fishi 4y
Applikationer

[DECLINED] Pata-Rogue apply

Battletag:Pata#21514In-game namn/klass/spec:Patarogue/Rogue/AllaArmory link:https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/twisting-nether/PatarogueHur många dagar /played har du på din karaktär? 28dagar, reroll i bfa pga efterfråganHur spelar du din...
Member avatar small Hampus 14d
Hampus2134Small Cyler 13d
Applikationer

[ACCEPTED] Halshuggen, Holy Priest (ev. disc)

Namn & Ålder:Max, 18Berätta om dig själv:Jag bor i Stockholm och pluggar media. Har cirka 2 lektioner som mest per dag så blir mycket WoW. Har Vitamin D brist pga att jag är inomhus mer än hälsoinstitutets rekommendationer. Kollar en del film ...
Member avatar small Max / Halshuggen 17d
Max / Halshuggen3231Small Cyler 15d
Applikationer

Chamie Holy/disc priest

Om DigNamn & Ålder:Clas 28Berätta om dig själv:Tjena jag är pokerproffs och har varit det större delen av mitt liv. Tävlat i spel i största allmänhet ganska konstant i mitt liv. Min pokerkarriär har tvingat mig att ha ett rätt så jävla bra tål...
Member avatar small Chamie 20d
Chamie2157Small Cyler 20d
Applikationer

[DECLINED] MW monk

Om DigNamn & Ålder:[Namn (valfritt: Efternamn), Ålder]Linus, 18 år.Berätta om dig själv:[Under denna rubrik skriver du om dig själv och hur du är som person. Vilka intressen har du? Vad gör du om dagarna? Jobbar du? Går du i skolan? I stort, p...
Member avatar small Yupii 23d
Yupii8173Small Cyler 22d
Applikationer

[DECLINED] Applikation

Namn & Ålder:Adrian Holm, 20Berätta om dig själv:Jag är en helt vanlig 20 åring, jag är mest intresserad av spel och skejtar lite på seidan. Jobbar på dagarna som assistent på en redovisningsfirma, och håller mest på med ekonomi. När jag komme...
Member avatar small Adrian 25d
Adrian3151Small Cyler 22d
Applikationer

[Svarad] Apply.

Om DigNamn & Ålder:Robin 23årBerätta om dig själv:Hobby är att sitta hemma framför datan, spela och se på serier/filmer. Mitt yrke är kock men jobbar inte med det förtillfället. På vissa veckoslut brukar jag vara ute med vännerna och festa lit...
Member avatar small Weladria Disc priest. 32d
Weladria Disc priest.3187Small Cyler 27d
Applikationer

[DECLINED] Applikation

Om DigNamn & Ålder:Hjalmar Öhman 18Berätta om dig själv:Går 3e året natur i Stockholm. Om Din KaraktärBattletag:Flyinghippo#2542In-game namn/klass/spec:Hunter. Alla, men kör BM nuArmory link:https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/tarren-m...
Member avatar small Hunter | Hahahxd - Tarren Mill 34d
Hunter | Hahahxd - Tarren Mill3207Small Cyler 28d
Applikationer

[DECLINDED] Frisera/ Holy priest

Namn & Ålder:Aris,25 årBerätta om dig själv:Jag jobbar som personlig assisten/nätverkstekniker. På fritiden är det mest wow men annars tränar jag friidrott eller hänger med polarna. Om Din KaraktärJag har spelat från vanilla, men bara varit på...
Member avatar small Frisera 37d
Frisera4243Small Michan 35d
Applikationer

[DECLINED]Undead Rogue - Makabre / Undead Priest - Scyllaz

Om digNamn: AllanÅlder: 26Berätta om dig själv: Är en påg från Ystad som just nu och 2 år framåt kommer bo i Växjö då jag studerar. Har precis återupptagit mitt Wow-lirande då jag inte gör annat är sitter i min lägenhet under tiden jag studerar (f...
Member avatar small Allan 64d
Allan2219Small Inndú 62d
Applikationer

[TILLBAKADRAGEN] Bigdeal, shdow priest

Om digNamn: LinusÅlder: 24Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna. Svettig nörd ifrån norrland som har spelat wow alldeles...
Member avatar small Linus 77d
Linus5233Member avatar small linus 73d
Applikationer

[ACCEPTED(Som lock)]BFA Apply- Drullemulle, Balance druid!

( Länk till tidigare Apply- https://norrlandsguld.shivtr.com/forum_threads/2498134 )Om digNamn: ChristofferÅlder: 26Berätta om dig själv: Tidigare Eskilstunabo som flyttat upp till storstan sedan 2 år tillbaka. Bor på gärdet och jobbar på ett fina...
Member avatar small Christoffer/Drullemulle 99d
Christoffer/Drullemulle3407Small Cyler 98d
Applikationer

[DECLINED] Application

Om digNamn: FredrikÅlder: 19Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna. Under denna expansion (samt nästa expansion) så har j...
Member avatar small Bombidawg, MM hunter 113d
Bombidawg, MM hunter3339Small Cyler 107d
Applikationer

[ACCEPTED] Applikation.

Om digNamn: Johan ComstedtÅlder: 21Berätta om dig själv: Bodde tidigare uppe i Umeå och jobbade lite här och var i norrland med olika gruvprojekt samt lite andra småjobb. Flyttade ner till Borås ihop med en kompis som jag träffade genom guilden “F...
Member avatar small Jwc 130d
Jwc8573Small Michan 124d
Applikationer

Holy Pala /multihealer [TILLBAKADRAGEN]

Namn:Henrik LommeÅlder:27Berätta om dig själv: Jeg heter Henrik, jeg er 27 år og kommer fra Norge. Jeg jobber på dagis og er supercool i jobben min, alle kidsa liker en kille.Jeg spiller fotball når jeg har tid, velger raids fremfor å spille fotba...
Member avatar small Nala 168d
Nala3360Small Cyler 168d
Applikationer

[DECLINED] Nesho, Holy Paladin

Om digNamn: KevinÅlder: 23Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Tja, mitt namn Kevin, jag bor i Malmö (inte rosengård), ...
Member avatar small Nesho 192d
Nesho4565Small Cyler 187d
Applikationer

[DECLINED] Niyue, Holy Priest

Om digNamn: TinaÅlder: 24Berätta om dig själv: Hej! Jag kommer ifrån Småland, uppväxt här och bor fortfarande här. Jag bor själv med min katt 😄Jag jobbar just nu inom restaurangbranschen och jag bokar mina egna pass så det kommer inte vara ett pro...
Member avatar small Niyue 225d
Niyue3603Small Form 220d
Applikationer

[DECLINED]Sylkass Assasination Rogue

Om digHej Kim Jonsson, 31år. Jobbar som vaktmästare på en nyöppnad skola. Jag bor tillsammans med min katt Gezzen, en cornish rex i en lägenhet mitt i stan i Härnösand. Mina nuvarande arbetstider är 07 hundra till 16 hundra, har väl lite möjlighet...
Member avatar small Sylkass 230d
Sylkass2568Small Fishi 223d