Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applikationer

[DECLINED] apply

Om dig bor i Enköping, 17 nästan 18 år gammal. restaurang linjen.Namn:Anton Johansson Paulsson ( kallas jp)Ålder:17 snart 18Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person.går restau...
Member avatar small Dunderputte,mage,frost/fire 4y
Dunderputte,mage,frost/fire6513Small Fishi 4y
Applikationer

[ACCEPTED] Gröndvärg Shaman Elemental

Om digNamn: RasmusÅlder: 19 (94:a)Berätta om dig själv: Hej, Jag heter Rasmus jobbar inom låssmed/larm är 19 fyller 20 i november på fritiden så spelar jag mest (WoW, D3, CS) bor i Sörmlands området. Har kört wow i ca 7 år.Om din karaktärIn-game n...
Member avatar small Gröndvärg 4y
Gröndvärg4634Small Lyr 4y
Applikationer

Laana Hunter BM/SV [ACCEPTED]

Om digNamn: JohnÅlder: 29Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person.Hej där! John va namnet, jobbar som väktare. Hållt på med det mesta inom den branschen, senast som värdetrans...
Small Oggy 4y
Oggy3373Small Lockn 4y
Applikationer

Aihron, Frost DW, Death Knight [DECLINED]

Om digNamn: Ted WegeliusÅlder: 23Berätta om dig själv: Jag bor på Gotland, hos min barndomsvän, lr jag hyr ett rum hemma hos honom sen några månader tillbaka. Har inte bott hos morsan/farsan på över 1 år nu och det funkar bra, även om jag gör allt...
Member avatar small Aihron 4y
Aihron5508Small Fishi 4y
Applikationer

Hummleberget Shaman Restoration [DECLINED]

Namn: MathiasÅlder: 24Berätta om dig själv: Hej jag heter mathias, bor i sundsvall och är för tillfället fritidsforskare. Jag älskar elektronik och rymden vilket även lätt till att jag pluggat på universitet. Har spelat datorspel sen jag va 7 och ...
Member avatar small Hummleberget 4y
Hummleberget3354Small Lyr 4y
Applikationer

Feral Druid [CLOSED]

Namn: Viktor SvedinÅlder: 20Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person.Jag är en 20 årig grabb som pluggar på en yrkesutbildning för tillfället, jag planerar på att bli en rörmo...
Member avatar small Viktor 4y
Viktor2272Member avatar small Viktor 4y
Applikationer

Prot warrior application [ACCEPTED]

Om digNamn: LudvigÅlder: 16Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person: Tjenare, jag heter Ludvig och är 16, bor i Göteborg och jag har spelat WoW sedan TBC, vilket med tiden har...
Member avatar small Kushdadddy 4y
Kushdadddy8769Small Mixit 4y
Applikationer

Application inför WoD [DECLINED]

Om digNamn: RobinÅlder: 18Berätta om dig själv: Jag är en glad och trevlig person. Väldigt pratglad och är alltid sugen på att göra något, blir väldigt lätt rastlös. Jag pluggar till Fordons mekaniker, väldigt intresserad och kunnig när det gäller...
Member avatar small Symphoney 4y
Symphoney4505Small Lyr 4y
Applikationer

Dasha - Frost mage [DECLINED]

Om digNamn: Tobias kallas dock för TKÅlder: 23 år Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person.Jadu... Hur ska man börja? :P Heter Tobias och bor i Helsingborg, dvs Skåne. Går på ...
Member avatar small Dasha 4y
Dasha4465Small Lockn 4y
Applikationer

Mangler en raidguild, der har et mål med spillet og har det sjovt [DECLINED]

Om digNamn: Rasmus Sørensen Ålder: 25 årBerätta om dig själv: Jeg er 25 år fra danmark uddannet pædagog og arbejder fast i en børnehave. I min fritid går jeg i fitness center og spiller fodbold hver tirs+tors. Hvilket giver mig friaftener til at r...
Member avatar small Bambus, priest, shadow ms atm. but can play all speccs. 4y
Bambus, priest, shadow ms atm. but can play all speccs.3312Small Lockn 4y
Applikationer

Warlock söker plats! [DECLINED]

Hej.Om mig. Name: JonasÅlder: 22Mig själv?: Jag är en kille på 22 år som är nyutbildad internationell svetsare från stockholm.jag gillar att träna från gym till kampsport, umgås med vänner och framför allt spela spel!Jag är en trevlig och social k...
Member avatar small bamora 4y
bamora2283Small Lockn 4y
Applikationer

[DECLINED] Dk dps LF raiding guild

Om digNamn: EirikÅlder: 27Berätta om dig själv: Kommer fra Trondheim. Har spilt wow siden beta vanilla og bruker veldig mye tid på wow. Jobber som prosessoperatør og er i en skiftordning der jeg har veldig mye fri. Interesser er fotball, venner. O...
Member avatar small Spinnvill 4y
Spinnvill4461Small Fishi 4y
Applikationer

[ACCEPTED] Venaro, Death Knight, Frost

Om digNamn: EmilÅlder: 20Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person.Tjena, mitt namn är Emil och jag är 20 år gammal. Jag jobbar på den lokala tidningen som maskinoperatör och u...
Small Venaro 4y
Venaro4588Small Fishi 4y
Applikationer

Disc Priest apply - Sawy @Kazzak [DECLINED]

Inb4: Ber om ursäkt för alla mina stavfel och diverse...Men jag kan försäkra er att jag är en bättre spelare än vad jag är på svenska!^^ Om digNamn: Alexander BrändströmÅlder: 21Berätta om dig själv: Hej! Jag är Alexander och bor långt uppe i norr...
Small SweFrozt 4y
SweFrozt21144Small Lyr 4y
Applikationer

Warlock Apply från Stormscale EU. [ACCEPTED]

Om migNamn:Marcus Bagge Ålder:21 Berätta om dig själv: Mitt namn är marcus bagge bor i Märsta lite utanför stockholm , bor hemma just nu men lär bli ändring på de snart då man har jobb xD , spelat wow i snart 7 år och de är då en av mina största h...
Small Wigglytúff 4y
Wigglytúff6570Small Wigglytúff 4y
Applikationer

Shaman applikation [ACCEPTED]

Om digNamn: Mirsad SahitiÅlder: 27Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person.Tjena.Som ni ser heter jag Mirsad och jag är ursprungligen från Kosovo, men har bott i Sverige sen 2...
Member avatar small Bluoom 4y
Bluoom8983Small Lyr 4y
Applikationer

Spriest application [DECLINED]

Om digNamn: HampusÅlder: 19Berätta om dig själv: Lugn, fokuserad, grymt tålamod, inte rädd för att komma med nya idéer. Inte den som snackar hela tiden, men sitter heller inte tyst i bakgrunden. Skön humor.Om din karaktärIn-game namn/klass/spec: T...
Member avatar small Twigz 4y
Twigz4427Small Lockn 4y
Applikationer

Frost DK [ACCEPTED]

Berätta om dig själv:Jag heter Simon Mässing och har spelat wow sen Vanilla, har raidat en del med Norrlands Guld tidigare, jag är 20 år och bor i Enköping där jag också studerar på deltid. På fritiden så lirar jag nästan alla spel som kommer ut, ...
Member avatar small Samze 4y
Samze3971Small Fishi 4y
Applikationer

Teezo - Balance Druid [ACCEPTED]

Om digNamn: EliasÅlder: 17 Berätta om dig själv: Som sagt så heter jag Elias, de flesta kalla mig bara för "elle". Jag bor i Karlshamn, en liten stad i södra Sverige, pluggar just nu till elektriker. Jag är väldigt målmedveten och motiverad när ja...
Member avatar small Teezo 4y
Teezo3408Small Lockn 4y
Applikationer

Ekø - Shadow Priest [ACCEPTED]

Om digNamn: Tobias EnglundÅlder: 17 årBerätta om dig själv: Mitt namn är Tobias men jag kallas oftast för Tobbe. Jag är 17 (snart 18!) år gammal och härstammar från en liten stad i Värmland. Jag studerar natur på gymnasiet och på min fritid tycker...
Member avatar small Ekø 4y
Ekø3602Small Lockn 4y