Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applikationer

25 årig arbetslös applyar med ett urval gubbar [Declined]

Om migNamn: JimÅlder: 25Om mig: Jag är en arbetslös kille som i stort sett är besatt av WoW och spelar i stort sett från det att jag vaknar till det att jag somnar. Att få ett jobb skulle inte få mig att sluta spela men kanske reducera några timma...
Member avatar small Dopetits 4y
Dopetits3401Small Mixit 4y
Applikationer

Application inför WoD. [Declined]

Om digNamn: Henrik Johansson.Ålder: 17Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person.Tjena. Mitt namn är Henrik, 17 År bor i Alingsås. ( Väldigt mogen av alla 17 åringar är. )Går så...
Member avatar small Henrik 4y
Henrik4678Small Mixit 4y
Applikationer

Multiklass applikation [Declined]

Om digNamn: MaxantonÅlder: 17 i 2 månader till!Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person. Jag heter som sagt Maxanton fast kallas mestadels för Anton, är en grabb på 17 snart 1...
Member avatar small Ohaithere 4y
Ohaithere4544Small Mixit 4y
Applikationer

WW monk [Declined]

Om mig:Tjaa! Mitt namn är Alex och jag är 17 år, jag spelar wow i stort sett varje dag och älskar spelet! Om min karaktär:WoW armory länk: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Arch%C3%A0ngel/simpleWoWprogress länk: http://www.wowprogress.c...
Member avatar small Arch 4y
Arch2319Small Fishi 4y
Applikationer

Monk dps 12 hc exp [Declined]

Om digNamn: ViktorÅlder: 23 Berätta om dig själv: Jag är en social trevlig person som Jobbar och tränar på fritiden. Gym freak som man säger. På kvällarna brukar jag spela wow, raida om det är raid. Är envis och tycker om utmaningar. Väldigt lugn ...
Member avatar small Quotey 4y
Quotey2309Small Fishi 4y
Applikationer

Apply Warlock [ACCEPTED]

Om digNamn: Hampus KarlssonÅlder: 18Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person.Tjena!Jag är en glad kille på 18 år som just nu bor i Västervik.Jag går mitt sista år i gymnasiet ...
Member avatar small Tyhria 4y
Tyhria3363Small Lockn 4y
Applikationer

Application hunter AMJAD [Declined]

Name : amjad class name : Assheclass talent : BM and surviilvl : 566 professions : [Engineering] and [Jewelcrafting]exp SoO NORMAIL 14/14exp SoO Hc 11/14my armory : http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Asshe/advanced i play only pve and ...
Small AMJAD 4y
AMJAD2283Small Lyr 4y
Applikationer

Restoration Shaman / Ele or Enh not decided [DECLINED]

Namn: Alexander GranbergÅlder: 36Berätta om dig själv: Jag är en stolt familjefar till två tjejer och förutom jobb och träna gillar jag att spela BF4 och WOW. Trots betainv till Heartstone har jag inte spelat det mycket. Som norrlänning gillar jag...
Member avatar small Lohtar 4y
Lohtar4407Small Lyr 4y
Applikationer

Warlock applikation [ACCEPTED]

Om digNamn: Aldin AlitiÅlder: 18Berätta om dig själv: Tjena, jag heter Aldin som du kan se ovan och är ursprungligen ifrån Kosovo men född i Sverige. Jag som person är en rolig jäkel som gillar att få folk att skratta men inte vid dåliga tillfälle...
Member avatar small Bayfire, destro/affli warlock 4y
Bayfire, destro/affli warlock4465Small Lockn 4y
Applikationer

Applikation, Death Knight DPS (Framtida) [DECLINED]

Om digNamn: Alexander IsaksonÅlder: Snurrat 20 varv runt solen.Berätta om dig själv: Jag är en pojkvasker som bor i förorten norr om vårat rikes hufvudstad. Studerar för närvarande på KTH i Haninge. Har sedan jag var en liten parvel älskat datorer...
Member avatar small Remolina 4y
Remolina6477Small Fishi 4y
Applikationer

Kanear - Shadowpriest [ACCEPTED]

Om digNamn: Filip JohanssonÅlder: 18 år Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person.Hallå mitt namn är som sagt Filip Johansson, Jag studerar just nu i marks gymnasium på ekonomi...
Member avatar small Kanear 4y
Kanear4506Small Lockn 4y
Applikationer

Resto / Balance [ACCEPTED]

Om digNamn: ChristofferÅlder: 26Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person.Hallå.. Christoffer heter jag 26 år bor i Katrineholm har nyligen blivit klar med en total renovering ...
Member avatar small Kekon 4y
Kekon51433Small Lyr 4y
Applikationer

verbatix druid healer!! [DECLINED]

1. Namn vebatix 2.Server Kazzak 3. Klass och ras Troll Restoration Druid http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Verbatix/advanced 4. Spec och talents valt restro för att den specen är roliga många hots så det bara tickar boo boom. det jag ...
Member avatar small verbatix 4y
verbatix8703Member avatar small vebratix 4y
Applikationer

Elemental Shaman [x-realm] [ACCEPTED]

Om digNamn: LinusÅlder: 23Berätta om dig själv:Jag är en chill kille som alltid har en positiv inställning, gillar utmaningar och vill i princip alltid hitta på nya saker. Jag blir lätt intresserad av alla möjliga saker och då spenderar jag mycket...
Member avatar small Aleeks 4y
Aleeks4451Small Lockn 4y
Applikationer

Destro Warlock Apply [DECLINED]

Om digNamn: Andreas SjögrenÅlder: 22Berätta om dig själv: Tja! Jag är en oftast glad kille som har spelar en hel del WoW. Bor i Alingsås nära Göteborg. Är mellan jobb så just nu blir det WoW 24/7..Om din karaktärIn-game FlygárN/Warlock/Destro:Armo...
Member avatar small FlygarN 4y
FlygarN3328Small Lockn 4y
Applikationer

MW Monk [ACCEPTED]

Namn:DavidÅlder:36Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person.Berätta lite om dig själv: Jag jobbar med ungdomar upp till 20år, har jobbat som gymnasielärare tidigare, har fru oc...
Member avatar small Mandiza 4y
Mandiza7885Small Lyr 4y
Applikationer

Resto Shaman Apply [DECLINED]

----------------- APPLIKATIONS MALL BÖRJAR -----------------Om digNamn: Marcus GustafssonÅlder: 17, fyller 18 3 feb vilket är ganska snartBerätta om dig själv: Jag är en kille från ett samhälle som heter hällekis, och går på De La gardie skolan i ...
Member avatar small Shougan 4y
Shougan5497Small Lyr 4y
Applikationer

Warlock RDPS applikation [DECLINED]

Personlig InformationNamn: André HögbergÅlder: 17Kön: ManligNågra sjukdomar eller andra syndrom?: ADD (Tar medicin)Karaktär InformationNamn: MacooRace: TrollClass: WarlockMain-spec: DestructionOff-spec: AfflicitonArmory: http://eu.battle.net/wow/e...
Member avatar small Macoo 4y
Macoo4392Small Lockn 4y
Applikationer

Enhancement Shammy [DECLINED]

Om digNamn: Mathias HagmanÅlder: 20, fyller 21 i augusti.Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person. Karaktärens historia: Hur länga har du spelat din karaktär? Vilka stora achi...
Member avatar small Sanithar 4y
Sanithar4402Small Fishi 4y
Applikationer

Retri Paladin [DECLINED]

Om digNamn: Daniel AkinderÅlder: 24Berätta om dig själv: Jag heter som ni sett innan Daniel och är 24 år, Bor för nyvarande i Kalmar södra Sverige för er som inte visste, Jag bor ihop med min Sambo 31år, Jag har alltid haft ett stort intresse för ...
Member avatar small Daniel 4y
Daniel2350Small Lockn 4y