Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applikationer

[DECLINED]Warlock Demo/Destro och en smula Affli

Personlig information:Jobbar som en ofrivillig elektriker som hellre skulle kunna se sig jobba som en toyboy åt någon rik miljardär eller dylikt. Är född och uppväxt någonstans i dem kalla och farliga skogarna av värmland strax intill norska gräns...
Member avatar small Raiin 1y
Raiin6497Small Inndú 1y
Applikationer

[ACCEPTED]Shaman - Resto - Apply

Om digNamn: Philip Ålder: 21Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Tja! Philip heter jag och är från Stockholm, tidigare ...
Member avatar small Dayumz 1y
Dayumz3650Small Lyr 1y
Applikationer

[DECLINED] Fågelen/Jonxd - Warlock

Om digNamn: JonÅlder: 25Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Jag jobbar statligt och det är så framtiden ser ut. För nu...
Member avatar small Fågelen/Jonxd 1y
Fågelen/Jonxd9855Member avatar small Fågelen 1y
Applikationer

[DECLINED] Mörkpräst, Holy Priest

Om digNamn: Josip MlinarÅlder:20Berätta om dig själv: Jag är en 20-årig kille från de Småländska skogarna som har spelat WoW av och på under merparten av 7 år. Jag har nyligen lämnat min anställning på en välkänd revisionsbyrå och startar eget där...
Member avatar small Mörkpräst 1y
Mörkpräst2318Small Lyr 1y
Applikationer

[DECLINED] Speedycow - Wlock Apply

Om digNamn: DavidÅlder: 18Berätta om dig själv: Tja. Jag heter david och jag är 18 år på min fritid spelar jag en stor del av dator ( WoW ) och ( Cs )När jag inte spelar wow går jag tredje året på gymnasium. Det kommande månaderna kommer vara lika...
Member avatar small Speedycow - Wlock Apply 1y
Speedycow - Wlock Apply2313Small Michan 1y
Applikationer

[DECLINED]DH Havoc 873

Namn:Ålder:24 år gammal hareBerätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Tjenare boys detta är Hiroim då från the good ol days ...
Member avatar small John Johansson best rogue i wotlk and Mixit know it! 1y
John Johansson best rogue i wotlk and Mixit know it!2292Small Inndú 1y
Applikationer

Ansökan för Social

Johan, 25år gammal Tjena, bor i Uddevalla och är för tillfället arbetslös - eftersöker nu att bli en social i en svensk raiding guild - saknar nämligen wow-tugget . På vad en arbetslös kallar fritiden spelar jag självfallet dataspel, men ägnar ock...
Member avatar small Forfoxsejk 1y
Forfoxsejk0206Member avatar small Forfoxsejk 1y
Applikationer

[DECLINED]Demon Hunter Havoc

Namn: Oscar Abrahamsson Ålder: 21 ÅrBerätta om dig själv:Yo jag heter Oscar, men kallas för Abe från mitt efternamn (Abrahamsson). Från Norrland (sundsvall) där jag studerade teknik på gymnasiet med inriktning design, men nu är jag arbetslös. Är d...
Member avatar small Oscar / Abe 1y
Oscar / Abe2348Small Inndú 1y
Applikationer

[DECLINED]Tdevz - Fire Mage (Öppen för rerolls)

Tjenare, skulle bara vilja börja med att säga att jag ansökte här för ett år sen ca och då fick jag svaret att jag inte skulle bidra med det där lilla extra (gamla tråden http://norrlandsguld.shivtr.com/forum_threads/2286600). Sedan dess känner ja...
Member avatar small Tdevz 1y
Tdevz8730Small Michan 1y
Applikationer

[DECLINED]Pikzel, Assassination Rogue

Om digNamn: Mattias AnderssonÅlder: 18Berätta om dig själv:Jag är som sagt en kille på 18 år, jag bor i Karlstad och läser just nu mitt tredje och sista år på tekniklinjen. Utanför skolan spenderar jag en hel del tid framför datorn och spelar alla...
Member avatar small pikzel3 1y
pikzel34399Member avatar small pikzel3 1y
Applikationer

[DECLINED]Nawazy - Assassination Rogue

Om DigNamn: Joakim Ålder: 26Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Heter Joakim, Är 26 år gammal och jobbar just nu helti...
Member avatar small Nawazy 1y
Nawazy4511Small Inndú 1y
Applikationer

[DECLINED]Happu Fire mage

Om digNamn: Jesper Ålder: 22Berätta om dig själv: är en glad o go snubbe från värmland som jobbat på pappersbruk i några år och rullat runt i min truck , jag sätter ofta höga krav på mig själv när jag gör saker så vill jag också göra dom 100% ful...
Member avatar small happu 1y
happu2421Small Lockn 1y
Applikationer

[DECLINED] Application

Om digNamn: BenÅlder: 21 årBerätta om dig själv: Jag är en person som är väldigt glad person som spelar väldigt mycket world of warcraft. När jag inte spelar wow så pluggar jag till högskoleingenjör inom maskinteknik på KTH. Detta förstör dock int...
Member avatar small Wearasta - Protection Paladin 1y
Wearasta - Protection Paladin3378Small Inndú 1y
Applikationer

[DECLINED] Ecsthasy - Shadow Priest, "And the unforgettable story"

Om Mig:Namn: Philip KnutsonÅlder: 25 (26 i December :)Berätta om dig själv: Tjena allihopa, Philip heter jag som det står där uppe och jag vill hjärtligt bli en i eran familj. Bor nuvarande i Örsundsbro vilket är en byhåla mellan Enköping och Upps...
Member avatar small Philip 1y
Philip4697Small Inndú 1y
Applikationer

Flöffy, Guardian/Balance Druid

Om digNamn: OscarÅlder: 18Berätta om dig själv: Tjena, jag heter Oscar, bor i Stockholm och är en social kille som spelat alldeles för mycket dator i sitt liv. Just nu pluggar jag en teknisk linje och siktar på att bli ingenjör. Jag fick mitt körk...
Member avatar small Oscar (Orvarkorvar) 1y
Oscar (Orvarkorvar)3388Member avatar small Flöffy 1y
Applikationer

Mage/DK [DECLINED]

Om digNamn: Vincent "Bojjeshon" BÅlder: 24Berätta om dig själv: Tjo, jag är en relativt glad grabb som älskar raiding och allt som har med raiding att göra. Just nu jobbat jag inom Schenker, och hoppas väl på att fortsätta med det, jobbar också i...
Member avatar small Bojjeshon 1y
Bojjeshon4671Small Mixit 1y
Applikationer

[Declined]DH/Resto Shaman applikation.

Om digNamn: IsaacÅlder: 27Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Jag anser mig själv vara en väldigt målmedveten och seri...
Member avatar small LuciusWolf 1y
LuciusWolf5374Member avatar small LuciusWolf 1y
Applikationer

[DECLINED] Gahouf - Gammal veteran söker sig hem

Hej allesammans!Vissa av er kanske minns mig, andra kanske inte, och många har jag säkert aldrig träffat.Nils heter jag, går i Azeroth oftast under alias Gahouf (eller Nurf). Under våren och sommaren 2014 var jag en del av Norrlands Guld. Tyvärr h...
Member avatar small Gahouf 1y
Gahouf3678Small Lyr 1y
Applikationer

[DECLINED] Majnutz - Holy Paladin

Om migNamn: JohanÅlder: 26Berätta om dig själv: Tja, Johan heter jag, bor i en etta i Uppsala och är för tillfället arbetssökande.Har varit en gamer sen jag fick mitt första tv-spel, the Lion King till Sega Genesis.Är sportintresserad, som deltaga...
Member avatar small Mynuts 1y
Mynuts2397Small Lyr 1y
Applikationer

[ACCEPTED] Frantixx - Han utan main!

Om digNamn: MatthiasÅlder: 26Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Som sagt då, mitt namn är Matthias och jag är 26 somm...
Member avatar small Frantixx 1y
Frantixx3674Small Inndú 1y