Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applikationer

[ACCEPTED]Doppelman - Demon Hunter

Om digNamn: AlattinÅlder: 21Berätta om dig själv:Alattin heter jag, född i Sverige men mina föräldrar är båda från Turkiet därmed har jag turkiskt ursprung, kan även tala turkiska. Bor just nu i en egen hyreslägenhet i Trollhättan och studerar Tek...
Member avatar small Doppelman 2y
Doppelman91612Member avatar small Tindrie 1y
Applikationer

[ACCEPTED]Trollét , Elemental Shaman

Om digNamn: Christoffer BlomquistÅlder: 24 Berätta om dig själv: Tidigare Eskilstunabo som flyttat upp till storstan. Bor på gärdet sedan April och jobbar på ett finansbolag i stan. När jag inte jobbar så är självfallet datorspel ett intresse där ...
Member avatar small Christoffer / Trollét 1y
Christoffer / Trollét3808Small Lockn 1y
Applikationer

[DECLINED]Omedu - Shaman Application

Om digNamn: PatrikÅlder: 22Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Jag är en väldigt målmedveten person. Är i nuläget arbe...
Member avatar small Omedu 1y
Omedu2298Small Inndú 1y
Applikationer

[ACCEPTED] Tindrie, Holy Priest men flexibel

Ditt namnChristopher (Tindrie)Ålder och Kön32(!), manBerätta lite om dig själv, vem är du?Jobbar heltid, gillar att spela WoW på vardagskvällar, mindre på fre-lör. Annars kollar jag mycket fotboll (AIK på riktigt, PL på tv). Spenderar för mycket t...
Member avatar small Tindrie 1y
Tindrie10925Small Mixit 1y
Applikationer

[DECLINED]MM/BM Hunter

Namn: FabianÅlder: 22Berätta om dig själv: Bor i en lite byhåla som heter Rimbo norr om Stockholm. Jobbar som tvätteriarbetare på Textilia. Har spelat handboll och fotboll när jag var mindre så har en vinnarskalle och är tävlingsinriktad, försöker...
Member avatar small Borntowin 1y
Borntowin4655Small Inndú 1y
Applikationer

[DECLINED]Application Death Knight Unholy/Frost/Blood

Namn: JohnÅlder: 22Om din karaktär Jag skapade Azathanai vid namnet Ashbringer med några acceenter i WOTLK, och har sedan dess spelat henne som både Blood Elf och Draenei samt gått igenom ett antal name changes när man har gjort server changes. In...
Member avatar small Azathanai 1y
Azathanai2483Small Inndú 1y
Applikationer

[DECLINED]Boomkin men finns fler alternativ

Namn: MaxÅlder: 23Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna. Jag heter Max, bor i Stockholm och jobbar just nu som elmäklare...
Member avatar small Morphino 1y
Morphino2408Small Inndú 1y
Applikationer

[DECLINED]Shaman (resto+enha)/rogue (sub/combat) Apply

Om dig:Namn: MarcusÅlder: 25Berätta om dig själv: Läser till lärare, 3 år in på utbildningen och har 2 år kvar innan jag kan gå ut och förhoppningsvis snacka wow, dricka kaffe och lära ut ett och annat till några elever. Ett av mina stora intresse...
Member avatar small Fantaranta 2y
Fantaranta6794Small Lyr 1y
Applikationer

[DECLINED]Applikation för intresse i hardcore raiding!

Namn: MartinÅlder: 21Battletag: Martin#2782Mina gubbar.Stèvéaoki - 734 MM Hunter Ring: 795 Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/stormscale/St%C3%A8v%C3%A9aoki/simpleWarcraftlogs: Boxxii - 731/726 Ret/Prot Pally Ring: 795, 741 Armory: http...
Member avatar small Martin 2y
Martin3491Member avatar small Boxxii 2y
Applikationer

[DECLINED]Ingensnauz, sub/combat Rogue

Namn: Gustav.Ålder: 17 (18 i höst)Berätta om dig själv: Som sagt jag heter Gustav och bor i Uppsala (men kommer från Umeå så jag är egentligen norrlänning). Jag går den tekniska linjen på gymnasiet som jag trivs riktigt bra på. På min fritid älska...
Member avatar small Gustav/Ingensnauz 2y
Gustav/Ingensnauz81032Small Inndú 2y
Applikationer

[ACCEPTED]Rulltuppen, MM Hunter

Namn: FelixÅlder: 26Berätta om dig själv:En social och trevlig kille i sina bästa år. Är nuförtiden student men har ett antal år bakom mig som skiftarbetare, maskinoperatör och truckförare inom industrin där jag i min ungdom slet ut min kropp och ...
Member avatar small Rulltuppen 2y
Rulltuppen91090Small Lockn 2y
Applikationer

[DECLINED] Mymama the disc priest

Om digNamn: JoakimÅlder: 25Berätta om dig själv: Bor i Göteborg och har studerat det senaste året, basår på chalmers, och kommer till hösten börja köra en Civ. där. Under sommaren nu jobbar jag som datatekniker vilket jag gjort tidigare innan jag ...
Member avatar small Mymama 2y
Mymama4475Small Lyr 2y
Applikationer

[DECLINED]Gizmor, Balance druid.

Om digNamn: EmilÅlder: 22 år.Berätta om dig själv: Tjenare! Emil heter jag och kommer från Lerum, en liten ort utanför Göteborg. Jag är en go å glad kille som är lätt att ha att göra med och trivs väldigt bra i svenska guilder. Tog studenten för s...
Member avatar small Gizmor 2y
Gizmor3518Small Lockn 2y
Applikationer

[DECLINED]Kekke - Hunter

[size=200]Om mig[/size]Namn:DavidÅlder:26Berätta om dig själv:Mitt namn är som sagt David och jag är född och uppvuxen i mellansverige.Jag är en tävlingsmänniska som är fokuserad och driven i allt jag gör. Väldigt social och lätt att ha att göra m...
Member avatar small Kekke 2y
Kekke3498Small Lockn 2y
Applikationer

[DECLINED] Husbilen & alla hans gubbar!

Namn: LinusÅlder: 20Berätta om dig själv:Bor för tillfället i Norrbotten där jag studerar civilekonomi vid LTU. Skolan är en stor del av mitt liv som jag tar seriöst och där jag har som mål att lyckas. Jag ser dock spelandet som en passion och någ...
Member avatar small Linus 2y
Linus5748Small Lyr 2y
Applikationer

[DECLINED]Subtlety/Combat Rogue

Om digNamn: Rasmus BillgrenÅlder: 27Berätta om dig själv: Social och avslappnad kille som älskar utmaningar.Om din karaktärIn-game namn/klass/spec: Maizer/Rogue/SubtletyBattletag: Gatrie#2481Armory link: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazza...
Member avatar small Maizer 2y
Maizer2317Small Inndú 2y
Applikationer

[STÄNGD]Pétrapan - Arcane Mage

Om digNamn: Petra VestlingÅlder: Stadiga 25 år men fyller snart 26Berätta om dig själv: Jag är en social och glad prick som är uppvuxen i de norrländska skogarna, Umeå för att vara mer exakt. Jag älskar att spendera tid framför datorn hemma men sa...
Member avatar small Petra 2y
Petra4634Member avatar small Petra 2y
Applikationer

[ACCEPTED] Ansökan

Om digNamn: OscarÅlder: 19 snart 20 (1 Maj) Berätta om dig själv: Jag är en kille på 19 snart 20 vårar som i nuläget studerar till Civilekonom på Universitetet. Jag brinner verkligen för mina studier men dessa kommer aldrig i vägen för något jag b...
Member avatar small Smygfiskarn "Yung Smyg" Resto Shaman / Mutliclasser 2y
Smygfiskarn "Yung Smyg" Resto Shaman / Mutliclasser71218Small Lyr 2y
Applikationer

[ACCEPTED]Ghan, DK/Hunter/Mage

Namn: NiclasÅlder: 25Berätta om dig själv: Bor för tillfället i närheten av staden Norrtälje. Arbetslös, men letar efter ett jobb som passar ihop med raidande. Har vart en "gamer" ända sedan jag först testade spelet "Ski or die" på våran första da...
Member avatar small Ghan 2y
Ghan6797Small Inndú 2y
Applikationer

[DECLINED]Phaawr, Sub Rogue

Om migNamn: Michel, "Miche", SantalaÅlder: 30Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Jag är en snubbe på 30 år arbetar som...
Member avatar small Phaawr 2y
Phaawr3409Small Inndú 2y