Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applikationer

[DECLINED] Apply

Margolól Restorations Druid, gammal NG medlem :>Namn: Jag heter Pontus William Andersson.Ålder: 24 år gammal (eller nästan i juni måndag) :)Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvä...
Member avatar small Margolól Resto Druid 2y
Margolól Resto Druid4576Small Lyr 2y
Applikationer

[DECLINED]Hurley, DPS DK

Namn: Andreas PeterssonÅlder: 25Berätta om dig själv: Tjenare, en glad skåning som för tillfället studerar IT-säkerhet på vardagarna och gejmar för det mesta på fritiden om så är CS eller WoW!Jag är en social kille med stor humor som gillar att dr...
Member avatar small Hurley 2y
Hurley101081Small Inndú 2y
Applikationer

[ACCEPTED] Trädfrom, Restoration Druid

Namn: Christoffer (offe) ÖstmanÅlder: 24Berätta om dig själv:Som sagt heter jag Christoffer men har inte ens kallats det av mina päron sedan jag var 4/5 bast. Alla som känner mig, känner mig som Offe eller inom wow som Form. Jag har läst systemvet...
Member avatar small Christoffer 2y
Christoffer121341Small Jonteshaman 2y
Applikationer

[DECLINED] Resto druid söker inför legion raiding.

Om digNamn: Timmy MarsÅlder: 18Berätta om dig själv: Ja, mitt namn är Timmy och jag kommer från en liten stad som heter Gävle i Gästrikland jag är 18 år gammal, jag studerar barn och fritid i gymnasiet (första året). På dagarna håller jag mig mest...
Member avatar small Timmy Mars 2y
Timmy Mars3436Small Lyr 2y
Applikationer

[DECLINED] Söker för raiding även socialt medlemskap

Om digNamn: Sebastian UddenfeldtÅlder: 24Berätta om dig själv:Jag heter Sebastian är en trevlig och social kille på 24 år, kanske s´lite smått blyg i början men med sköna människor så brukar det försvinna snabbt! Kommer från Täby/Stockholm, Jag jo...
Member avatar small Domren Resto/Enha 2y
Domren Resto/Enha4473Small Lyr 2y
Applikationer

[DECLINED]Füll - Frost/UH Death Knight

DISCLAIMER: Writing this in English, I can understand, read and make myself understood 100% in Swedish, but to avoid any confusion I will apply in English ;)Om digNamn: AsleÅlder: 30(!!)Berätta om dig själv: My name is Asle as written above, I am ...
Member avatar small Aslejoh 2y
Aslejoh131284Member avatar small Füll 2y
Applikationer

[ACCEPTED]Balance druid

Om digNamn: Andreas ErikssonÅlder: 26Berätta om dig själv:Ja, som det står ovan är mitt namn Andreas, Jag bor och jobbar i Södertälje som verkstads mekaniker på ett mindre företag. Jag som person är relativt social och lite små tokig.På min fritid...
Member avatar small Flyingtobak 2y
Flyingtobak81451Small Mixit 2y
Applikationer

[ACCEPTED]Warrior - Multi-class Applikation

Denna applikation är en aningen modifierad version av min tidigare applikation som jag drog tillbaka för några månader sen. Den är uppdaterad en aning för att reflektera detta.Om digNamn: WilhelmÅlder: 23Berätta om dig själv: Ja, jag heter Wilhelm...
Member avatar small Wilhelm 2y
Wilhelm7786Member avatar small Wilhelm 2y
Applikationer

[DECLINED]Application

Om digNamn: Erik Dahlberg Ålder: Börjar närma mig 19 vårar.Berätta om dig själv: Jag heter som sagt Erik Dahlberg, en blond mellan tjock grabb som älskar burgare. Jag är generellt en social person som har en lång historia inom olika lag sporter. K...
Member avatar small Dahlburger, Balance Druid 2y
Dahlburger, Balance Druid8783Small Inndú 2y
Applikationer

[ACCEPTED] Nudelvatten - Paladin

Om digNamn: KevinÅlder: 17Berätta om dig själv: Som sagt, heter Kevin och är 17 år gammal, bor i en liten by ca 1 timme ifrån Örebro, dit jag också pendlar dagligen och går bygg- och anläggnings programmet på gymnasiet. När jag väl kommer hem/är h...
Member avatar small Nudelvatten 2y
Nudelvatten71209Small Lyr 2y
Applikationer

[DECLINED] Anvastre Holy Paladin

Om digNamn:OliverÅlder:19Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna. Studerar för tillfället till att bli ekonom , Är en väld...
Member avatar small Oliver 2y
Oliver5536Small Lyr 2y
Applikationer

[ACCEPTED]Ansökan som social

Namn: RasmusÅlder: 27Hej!Jag bor tillsammans med min dam i Nynäshamn utanför STHLM. Jag jobbar som it-tekniker på dagarna, sysslar med musik och spelar dator tiden som blir över. Är uppåt och social, har ett relativt stort krav på stimulans därav ...
Member avatar small Shikein 2y
Shikein2390Small Inndú 2y
Applikationer

[DECLINED]Zoltana - Valfri DPS klass

Om digNamn: Joakim AÅlder: Min fysiska ålder är 21 men vad min mentala ålder är låter jag vara osagd då det pendlar mellan 12 och 32 år.Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd perso...
Member avatar small Zoltana 2y
Zoltana131127Member avatar small Zoltana 2y
Applikationer

[DECLINED]Vill gärna ge det ett försök iallafall.

Namn: Lukas BerglinÅlder: 20Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna: Jag heter Lukas Berglin som de flesta här vet och jag...
Member avatar small Lukas "Shómz" Berglin 2y
Lukas "Shómz" Berglin161203Small Lockn 2y
Applikationer

[UPPSKJUTEN]Legion Feral druid

Tjennare! (jag har dyslexi.. så de kommer förekomma särskrivningar men jag ska göra mitt bästa)Tom Ekberg heter jag, 28år(ung) jobbar som lastbilsförare/maskinförare. kör i dagsläget betongbil för Swerock.Jag är tok nörd på fritiden! sitter framf...
Member avatar small Tompa 2y
Tompa3443Member avatar small Tompa 2y
Applikationer

[DECLINED]Retribution Paladin - Smèg

Namn: Philip LarssonÅlder: 18Berätta om dig själv: Jag heter Philip. bor i Luleå och är en allmänt lugn och trevlig person. Jag går första året på fordonsprogrammet då jag böt linje från El året innan. Jag är gärna med vänner på fritiden och bruka...
Member avatar small Philip 2y
Philip141103Member avatar small Philip 2y
Applikationer

[DECLINED]Dudestar-Balance

Om digNamn: OssianÅlder: 18Berätta om dig själv: Bor i Sverige och pluggar på gymnasiet. Nördar dator på fritiden och som den riktiga wow-stereotyp jag är så gymmar jag. Gillar att läsa, snowboard och golf. Går natur och har ett par år kvar så ing...
Member avatar small Dude 2y
Dude8849Small Lockn 2y
Applikationer

[DECLINED]Swiftnéss, Balance druid

Om DigNamn: Samrand PerotiÅlder: 16 årBerätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna. Jag är kurd, har bott i Sverige i nästan 1...
Member avatar small Swiftnéss 2y
Swiftnéss2322Small Inndú 2y
Applikationer

[DECLINED] app

Om digNamn: Sixten NilssonÅlder: 20Berätta om dig själv: Jag bor i Skåne och har varit arbestlös i ett par månader men har precis fått jobb som telefonförsäljare i Lund, jag spenderar min fritid med att spela spel, WoW, LoL, HotS, HS och Starwars ...
Member avatar small Svïnpäls Hunter Marksman 2y
Svïnpäls Hunter Marksman7813Small Lockn 2y
Applikationer

[ACCEPTED] Social

Tjena!Jag heter Simon, 19 år gammal, född 96.Jag är en snubbe som just nu är mellan två jobb så har inte så värst mycket för mig på dagarna. Jag söker en skön guild att vara social i. Mitt största mål just nu är att skaffa 8/8 gold i CM, annars ch...
Member avatar small Raccattack - Windwalker Monk 2y
Raccattack - Windwalker Monk8647Small Inndú 2y