Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applikationer

[DECLINED] Kling Guild apply

Om digNamn: Lukas KlingÅlder: 18Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Jag är en person som älskar att vara bra på någont...
Member avatar small Kling 2y
Kling2436Small Inndú 2y
Applikationer

[DECLINED]Marksmanship Hunter

Om digNamn: FilipÅlder: 18Berätta om dig själv: Jag är Glenn och studerar.Om din karaktärIn-game namn/klass/spec: Nightbrown / Hunter / Marksmanship, Beast Mastery och Survival beroende på vad det bästa är under det tieret.Battletag: ripfilip#2204...
Member avatar small Nightbrown 2y
Nightbrown2384Small Inndú 2y
Applikationer

[DECLINED]Applikation.

Namn - André, Smedberg.Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna. - 22 Åring ifrån Habo ( en bit utanför Jönköping ) med otr...
Member avatar small Andréus - Fury / Arms Warrior. 2y
Andréus - Fury / Arms Warrior.2504Small Inndú 2y
Applikationer

[DECLINED]Warrior dps app

Namn: EmilÅlder: 20Berätta om dig själv: Nybliven student på linköpings universitet, pluggar civil ekonomi. gillar gaming, festa och träning mer eller mindre. spelar främst wow, men även lite dota, lol, hots, hearthstone, csgo etc etc.. spelar mer...
Member avatar small Gnomerouge 2y
Gnomerouge3386Small Inndú 2y
Applikationer

[DECLINED]Apply

Namn: ErikÅlder: 18Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Jag är en Gamer som kommer från Göteborgs området, mina hobbys ...
Member avatar small Yoys - Mage 2y
Yoys - Mage5519Small Inndú 2y
Applikationer

[DECLINED]Applikation

Namn: Madeleine Ålder: 26Berätta om dig själv: Jag är en störd jävel som gillar att gama. Livet suger eftersom att Entity disbanda, så nu pluggar jag bara hårt till Beteendevetare och jobbar deltid som trafikstyrare. Bor i ett litet hus ute på prä...
Member avatar small Madmea - Boomkin 2y
Madmea - Boomkin4633Small Lockn 2y
Applikationer

[TILLBAKADRAGEN]Raekwins - hunter / multiclass application.

Om digNamn: LukasÅlder: 24Berätta om dig själv: Jag är en stor fet wow nörd som älskar hockey & jobbar på Ica, gör typ inget annat än o lirar wow / csgo när jag inte jobbar, och ska jag inte upp o jobba tidigt så kollar jag NHL på nätterna.Om...
Member avatar small Raekwins 2y
Raekwins9867Small Elakpato 2y
Applikationer

[ACCEPTED]Zelai - Marksman Hunter

Om digNamn: MikaelÅlder: 19Berätta om dig själv: Jag heter Mikael och är 19 år, bor i Nässjö (ca 4mil sydost om Jönköping), går T4 som är ett fjärde tilläggsår för teknikprogrammet där man får en gymnasieingenjörs examen. På fritiden sitter jag me...
Member avatar small Zelai 2y
Zelai4658Small Lockn 2y
Applikationer

[TILLBAKADRAGEN]Application tilll Norrlands Guld

Om digNamn: WilhelmÅlder: 22Berätta om dig själv: Ja, jag heter Wilhelm och är 22 år gammal som det står ovan. Jag pluggar företagsekonomi på Stockholms Universitet på dagarna och game:ar på kvällarna. Ser mig själv som en driven person när det gä...
Member avatar small Cylerr 2y
Cylerr2401Member avatar small Cylerr 2y
Applikationer

[ACCEPTED]Gobí - Death knight!

Om digNamn: Sebastian Johansson Ålder: 27 årBerätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Jag är en målinriktad, drivande och so...
Member avatar small Sebastian Johansson 2y
Sebastian Johansson2472Small Inndú 2y
Applikationer

[DECLINED]Application

Om digNamn: TobiasÅlder: 16Berätta om dig själv: Tjena, jag är Tobias, 16 år (snart 17). Jag spelar innebandy på fritiden när jag inte har skola/raidar, själv skulle jag påstå att jag är bra på innebandy eftersom vi spelar i högsta serien och har ...
Member avatar small Tdevz, Arcane Mage 2y
Tdevz, Arcane Mage9801Small Lockn 2y
Applikationer

[UPPSKJUTEN]Apply

Om digNamn: JacobÅlder: 19Berätta om dig själv: Ung kille som älskar matlagning. Jobbar som kock i nuläget. Bor hemma i Vellinge med mina föräldrar. Är mycket på konserter så vissa enstaka dagar är jag borta som t.ex. Slipknot i Januari och five f...
Member avatar small Paddin, Retri pala 2y
Paddin, Retri pala5722Small Inndú 2y
Applikationer

[DECLINED]Shadowpriest Stenlol

Namn: PontusÅlder: 19Berätta om dig själv: Jag bor i en liten ort i södra halland. Förutom wow spelar jag även spel som diablo, hearthstone och LoL, har jag ingen att spela med så händer det ibland att jag till och med det blir lite fifa. Jag gill...
Member avatar small Stenlol 2y
Stenlol4614Small Lockn 2y
Applikationer

[DECLINED]Niixten, Retribution Paladin

Om digNamn: Erik AnderssonÅlder: 22årBerätta om dig själv: Jag heter då Erik men mina kompisar och omgivningen runt om mig kallar mig alltid för Niixten. Jag är 23år, fyller 24 bast i april. Jag bor i Hedemora som ligger i mitten av dalarna. Är s...
Member avatar small Niixten 2y
Niixten5545Member avatar small Niixten 2y
Applikationer

[DECLINED]Gorzza, Feral Druid, X-Realm

Om digNamn: JesperÅlder: 20Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Ja, vart ska man börja då. Jag är då en arbetslös 20 år...
Member avatar small BultBjorn 2y
BultBjorn5488Small Inndú 2y
Applikationer

[ACCEPTED] Mistweaver Monk

Om digNamn: KimÅlder: 22Berätta om dig själv: Ja.. mitt namn är då Kim kommer ifrån en liten "stad" som heter Kungälv 15-20 min ifrån Göteborg. Har ett brinnande intresse för WoW sedan dag 1 jag börja. När jag inte lirar WoW så spelar jag andra sp...
Member avatar small Munkjävlafan 2y
Munkjävlafan 4603Small Lyr 2y
Applikationer

[ACCEPTED] Allround DPS (shadowpriest/DK atm) outdated Warr

Om digNamn:PontusÅlder:21Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.För tillfället arbetar jag heltid på en industri under va...
Member avatar small Geze 2y
Geze3533Small Mixit 2y
Applikationer

[ACCEPTED] Alethio - Subtlety rogue

Om digNamn: André Dahlgren Ålder: 24Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.24 årig student från värmland bosatt i götebor...
Member avatar small Alethio 2y
Alethio61023Small Jonteshaman 2y
Applikationer

[ACCEPTED] Holy Paladin - Bahzooka

Om digNamn: JesperÅlder: 24 årBerätta om dig själv: Tjena! Som ni ser heter jag Jesper och är 24 år gammal. Är för nuvarande strandsatt i ett litet hus på Öland. Pluggar för tillfället på Linneuniversitetet i Kalmar, där jag går ett naturligt baså...
Member avatar small Bahzooka 2y
Bahzooka9900Small Lyr 2y
Applikationer

[ACCEPTED]Froosh - Shaman

Om digNamn: Christoffer Ålder: 23Berätta om dig själv:Jag är en grabb från Borås som ÄLSKAR dator. Har precis dragit igång med mitt 3dje år på Linköpings Universitet med mål att om ca 3 år kunna kalla mig Civilingenjör i Maskinteknik. När jag in...
Member avatar small Froosh 2y
Froosh5819Small Lockn 2y