Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applikationer

[TILLBAKADRAGEN]Däppy, Balance druid

Om digNamn: Jonas Ålder: 22Berätta om dig själv: Glad kille som inte är allt för seriös, men när det gäller raid så går jag alltid all in. Sidan av raidingså är jag som en skojjare och har inte problem med att bjuda på mig själv.Om din karaktärIn-...
Member avatar small Däppy 2y
Däppy10876Member avatar small Däppy 2y
Applikationer

[DECLINED]Application.

Om digNamn: Stefan StrandbergÅlder: 19Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.En riktigt tävlingsinriktad gaming grabb, fö...
Member avatar small Bombvoyàge - Balance/Resto Druid 2y
Bombvoyàge - Balance/Resto Druid4623Small Lockn 2y
Applikationer

[DECLINED]Application [Hunter] Försöka bli raider.

Namn: Anton MichalakÅlder:18Berätta om dig själv:Jag är en snubbe från Norrtälje som går teknik-linjen i gymnasiet, jag gillar att bäzza, festa, spela wow och andra spel. Älskar att snacka skit o ha det skoj med olika grabbar.Om din karaktär In-ga...
Member avatar small Michalak 2y
Michalak4419Small Lockn 2y
Applikationer

[DECLINED]Tryckba - Mage

Om digNamn: GustafÅlder: 21Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna. 21 årig grabb från Uppsala med en jäkla vinnar skall...
Member avatar small Tryckba - Mage 2y
Tryckba - Mage5903Small Lockn 2y
Applikationer

[DECLINED] Jaegor - Fury/Arms Warrior

Om digNamn: Johan AxelssonÅlder: 23Berätta om dig själv: 23 årig kille, född och uppvuxen i södra Sverige där jag bor än idag tills jag får pengar att dra här ifrån. Förutom wow så tränar jag jävligt mycket, spenderar tid ute i natur och framföral...
Member avatar small Johan Axelsson 2y
Johan Axelsson2287Small Inndú 2y
Applikationer

[DECLINED] Ridjelm - Rogue

PersonligtJag heter Pontus och är 28 år. Bor i Malmö med min flickvän och vår skitcoola katt. Just nu jobbar jag på Sjukhuset i Lund men till hösten har jag planerat att göra klart min utbildning i Miljö- och hälsoskydd. Har svårt för att beskriva...
Member avatar small Ridjelm 2y
Ridjelm8689Member avatar small Ridjelm 2y
Applikationer

[ACCEPTED] Fragnance - Mage

Namn: JimmyÅlder:22Berätta om dig själv:Om din karaktärIn-game namn/klass/spec:Fragmage/Mage/ Arcane&FrostBattletag:Frag#2259Armory link:http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/Fragmage/advancedHur många dagars /played har du på ...
Member avatar small Fragnance 2y
Fragnance63805Small Lockn 2y
Applikationer

[DECLINED] Mirindor Prot Warrior

Om digNamn: SebastianÅlder:25Berätta om dig själv:Jag är en kille i mina bästa år. Jag jobbar som stationsteckniker på Vattenfall och bor i hus med min sambo och schäfer. På fritiden så spelar jag eller grejar med huset. Håller även på med Geocach...
Member avatar small Mirindor 2y
Mirindor3506Member avatar small Mirindor 2y
Applikationer

[DECLINED] Applikation

Om digNamn: Oskar PetterssonÅlder: 19Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Jag är en 19-åring som bor i Halland, jag gic...
Member avatar small Körtel - Rogue 2y
Körtel - Rogue4730Small Inndú 2y
Applikationer

[DECLINED] Dajhaj-Rogue-XRealm

Om digNamn: Filip HelinÅlder: 20Berätta om dig själv: När jag var liten så var jag väldigt intresserad av sport. Jag kombinerade hockey och fotboll tills jag var ungefär 14 år då jag bröt min arm under en match. Sedan tidigare hade jag hittat wow ...
Member avatar small Dajhaj 2y
Dajhaj4708Member avatar small Dajhaj 2y
Applikationer

[DECLINED] Pinneipoung, Brewmaster

Om digNamn: Philip KarlströmÅlder: 22 stretiga år :)Berätta om dig själv: Jag är en vanligtvis tränings- och gamingintresserad kille som pluggar till hälsopedagog på högskolan i Halmstad. Under sommaren har jag tänkt att ta det väldigt lugnt och v...
Member avatar small Fille 2y
Fille5650Small Retsam 2y
Applikationer

[ACCEPTED]wild Fiskvalp appears

Om dig Namn: Jonas Pettersson Ålder: 24år, född 1990.Berätta om dig själv: Mitt namn är då Jonas Pettersson, född i Uppsala men bor i Enköping sedan 1991. Jag är otroligt tävlingsinriktad och har en stor passion för E-sport och liknande aktivite...
Small Fishi 3y
Fishi151319Small Inndú 2y
Applikationer

[DECLINED]Application

Om digNamn: Veronica PreusÅlder: 35Berätta om dig själv: MMO nerd och spel galen når jag inte jobbar fulltid på dagis. Bor fortiden i norge, flyttade frå sverige 4 år sedan. Flesta av mina wow-kompisar slutat spela, så letar efter en "ny familj"Va...
Member avatar small Briennè , Ret Palla 3y
Briennè , Ret Palla3411Member avatar small Briennè 3y
Applikationer

[ACCEPTED]Bullblast, Mage

Namn: Daniel OlssonÅlder: 30Berätta lite om dig själv:Sliten dalmas med förkärlek för tyngdlyftning och WoW.När jag inte pysslar med ovanstående jobbar jag som ordningsvakt samt försöker hålla kontakten medalla polare runt om i landet.Skulle vilja...
Member avatar small Bullblast, Mage 3y
Bullblast, Mage101100Small Lockn 3y
Applikationer

[ACCEPTED] Zeronie, Retribution Paladin

Om digNamn: ZebastianÅlder: 20 om knappt en månad.Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna.Jag är en go gubbe från Bästkust...
Member avatar small Zeronie 3y
Zeronie4638Small Retsam 3y
Applikationer

[DECLINED] Disc priest

Namn: Jonathan (Jonte) NilssonÅlder: 23Berätta om dig själv: Jobbar på kärnkraftverk så jag har fin utstrålning. Spelar wow och sätter på kåta slynor på fritiden.Bor utanför Varberg ihop med en rumskamrat och två förjävliga katter som gör mitt liv...
Member avatar small Jontepriest 3y
Jontepriest3590Small Lyr 3y
Applikationer

[ACCEPTED] Restoration Druid

Om digNamn: Mustafa Albandarji Ålder: 21 Berätta om dig själv: Hej! Mitt namn är Mustafa och oftast kallas för Musse. Är en 21 årig student som studerar till Högskoleingenjör inom medicin teknik i KTH. Spenderar tiden som vilken KTH student som ...
Member avatar small Driana 3y
Driana111214Small Lyr 3y
Applikationer

[DECLINED]Looking for a raiding guild

Hey, my name is Cuba Cardenas. i'm 17yrs old but have my own apartement in Copenhagen. I spend my free time playing my favorite game: World of Warcraft, or playing football with my friends. I'm fleunt in Spanish, Arabic, Danish and have a good und...
Member avatar small Cuba El 3y
Cuba El6551Small Lockn 3y
Applikationer

[ACCEPTED]Subtil lönnmördarskurk

Om digNamn: Mitt namn är Johan Larsson.Ålder: 26 år.Berätta om dig själv: Jag heter Johan, född och uppvuxen i Ockelbo. Jag bor sedan ett drygt år tillbaka i Västerås.Här pluggade jag nätverk på högskolan mellan 2011-2013, sedan efter att jag blev...
Member avatar small Yruhatin 3y
Yruhatin7892Small Inndú 3y
Applikationer

[DECLINED]Boomkin Application

Om digNamn: StineÅlder: 18Berätta om dig själv: Well my name is Stine, and I come from the neighbour country of Sweden; Norway. I like to view myself as a social and cheerfull person, who does not easily get upset or mad over pitty little things; ...
Member avatar small Sorgen 3y
Sorgen131442Small Lockn 3y